About Me

My photo
only simple woman coz i'm 20 an already

Saturday, April 9, 2011

:TAK TAHU

ye aku tak tahu
tak tahu kenapa aku jadi macam nie,
sudahla yang lepas tu biarkan saja
aku betul betul yakin yang aku dah lupakan dia
tapi tadi aku aku terbaca post wall die,aku lain
anyway congratulations for you
mungkin aku ingat time kita dulu dulu
aku tak berharap kau kembali
dulu aku penat,penat sangat
penat hati aku pujuk
tapi sekarang hati aku dah tak macam tu
aku harap kau betol betol serius
and utk awak
saya nak bagitau awak
tadi dah im tapi tiba tiba xsampai apa yang saya cuba bagitau
ya,mungkin ada hikmah
aku tak tahu kenapa aku terkejut
mungkin aku terkejut kerana usia kau yang muda
dulu kau main mainkan aku ;(
tapi sekarang aku dah besar
aku just harap kau bahagia
bahagia sampai bila bila
dan aku pun tak nak tengok kau
buat masa ni aku masih ingat apa yang kau buat
hati aku terluka
please tolong ;(

No comments:

Post a Comment