About Me

My photo
only simple woman coz i'm 20 an already

Tuesday, April 12, 2011

: KETUK SEBENAR

GAMBARAN SEBENAR

;,,(
mungkin itu yang aku jawab dalam exam
aku tak tahu dah berapa banyak paper aku fail
Astaghfirullahalazim
dan mungkin tadi ialah ketukan sebenar dari Allah S.W.T
untuk aku
orang lain tersenyum dapat result tapi aku?
aku tak boleh salahkan orang lain
aku sendiri yang jawab exam nie
aku sedih, tapi lepas tu aku okay
tapi tadi hati aku betul betul tersentuh
orang lain dah daki gunung everest
markah tinggi menjulang
tapi aku masih kat bawah
tengok je orang daki dan tepuk tangan
lagak macam orang kurang upaya
Ya Allah
terima kasih sedarkan aku terima ini sebagai pengajaran
orang lain dah nak sampai satu tahap maksima
tapi aku rasa tak salah untuk aku cuba
tak salah untuk aku membuktikan
umi ckap masa masih ada
jangan sia sia
jangan lupa Tuhan
UMI
terima kasih bagi semangat
lagi dua minggu dah nak final
belajar semua entah ke mana
Astaghfirullallahalazim
sedihnye hati aku Ya Allah


aku sedar
aku ingat,aku akan pastikan
gagal sekali bukan bererti selamanya
jangan bagi orang gelak and pandah rendah kat diri kita
wake up,wake up
amin 

Ya  allah
terangilah hati hamba mu ini dengan ilmu yang suci
berkatilah   semua ilmu yang telah aku timba ya Allah
kuatkanlah semangat hambamu ini
lapangkanlah dada ku ini dengan ilmu yang berguna
jauhkanlah aku dari kegelapan hati
aku bersujud kepada mu
aku memohon ampun dari Mu
makbulkanlah  hajat ini
Amin Ya Rabbal Alamin

No comments:

Post a Comment