About Me

My photo
only simple woman coz i'm 20 an already

Saturday, April 9, 2011

:BEFORE

Aah,terima kasih utk my lovely ayah
dulu time upsr saya dapat portable computer
ayah bagi,ayah saya baik:) handsome

Mohd salleh bin awang
06.07.1957
54 years


dan dulu juga time kecik2,ade cerita.dulu selalu on com kalau sedih,cuba teka buat ape?bukan online tau,bukan main game jugak,tapi buka words.bukan belajar tau,tapi luah perasaan.dulu mane ade blog,kalau tulis dalam diari mesti adik perempuan saya yang paling baik tu curi curi baca.lepas taip panjang panjang, padam la. tak kan la nak save, nanti umi baca kan kantoi la. haa,macam tu la cara luah perasaan zaman dulu. tapi sekarang zaman dah canggih, ada diari elektronik a.k.a blog. tapi kat sini pun bukan semua masalah boleh cerita, ada rahsia perkauman, perkampungan, dan diri sendiri. ohh nak cerita jugalah pasal hari nie,tadi bangun awal pukul 7pagi and a whole day xtidur tau.tapi sekarang perot saya sakit,tak boleh tidur.saya pun sign in blog and menambahkan lagi bilangan post :) bye,saya nak tidur dah dengan harapan agar tiap tiap hari akan datang akan di berkati oleh Tuhan. saya pun ampunkan semua dosa dosa awak,jangan risau. harap harap dosa saya pun di ampunkan..Amin *__*
ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment