About Me

My photo
only simple woman coz i'm 20 an already

Wednesday, December 29, 2010

KPJIC

SALAM
oww agak lama x berblog nie
kali nie entry pasal kolej lama dulu
agak rindu thap gampeng
sepnjang cuti nie asyik teringat nak g sana jew
rindu kot
sabau je lah

Tersebutlah kisah,dulu aku belajar kat sana. akhir tahun lepas aku quit coz ade beberapa perbezaan yang amat ketara tentang KPM n KPJIC.. so,aku stop kat situ je la. Um,rindu! betul nie tak tipu lansung. Rindu kat mak,kecik,kak az,aten,kak beila domox, soria,rafi,kak alyah mlut bsing.. Tiba2 teringat time si kak beila pagi2 bangun trus mengatur langkah pergi mandi.Pas2 kitorg kena tunggu dia coz die selalu letak barg2dia merata.hahahaha,sekali lagi kak beila di sebut dalam blog ini..Mak pun berbunyi la "aku geram betol c beila nie" dan yg amat penting jgak nie di tambah dgn kak alya yg still lagi mnum nesvita, dibuatnya muka slumber derkk org tgh menunggu..huhu,,macam2.





























nie pic kitorg 1 kelas,ramaikan. semua sekali 70 lebih
yg diorang tgah aim 2 la kak beila domox!!

Btw, insyaAllah next year saya melawat kamu yea.
just wait me there
luv u all<3<3

always loving you
~bulat

2 comments: