About Me

My photo
only simple woman coz i'm 20 an already

Thursday, January 6, 2011

TYRO SEM THREE

WELCOME


Selamat datang dunia 2011 n tidak lupa jugak selamat tinggal 2010.
okay, utk 2011 nie banyak plan yang dah di atur tak laen tak bukan la study hard,knowledge.
kejap2,,tak cukup lagi tu, kita kena ada attitude yg bagus ok.Izati, dah la yea! just leave all the bad thing u have done.Move on with new carrier ok,calit ckit!

Sekarang nie, aku baru je habis daftar subjek and terus dtang sini habiskan masa dalam cc nie.Untuk sem nie ade 6 subjek,mata kredit pun xde la banyak sangat. Tapi aku kena blajar mandarin 2..Haaa,kau pandai? Apa kata datang ajar aku yea..Semalam aku dengar motivasi dari 2 beradik jutawan, diorang cakap tak baik dowh kedekut ilmu. Nak simpan Buat ape? Share je la.. kat cnie aku pun nak share 4 important  element 2 being success

1. Disiplin kepada Allah
2. Fokus
3. Sharing
4. Jangan ada benci lawan kita

Dan aku juga nak ucapkan selamat datang untuk semester 3, tinggalkan semester 2 sebagai pengajaran dari kesilapan yang lalu..And for this semester i'll try my best to get the better pointer even by hook or by crook..jangan cakap saja okay,usaha itu penting!!



2 comments:

  1. HAHA
    ada pakwe
    memng ah semangat kauuuu

    ReplyDelete
  2. haha locen mane ade pakwe la
    hahahha diam2, adik nak tidoq

    ReplyDelete